2013-02-20

Pigeons

Zima zaskoczyła drogowców. I fotografów :D Miałam nadzieję, że nadchodzi już wiosna, a tu 10 cm śniegu za oknem. Ale bądź co bądź, każda aura ma swój urok. Dlatego też postanowiłam wykorzystać fakt, że jest jeszcze dość ponuro i można porobić zdjęcia w ciut "ciemniejszym" klimacie ;) Mróz szczypał w policzki, palce pozamarzane, ale to w niczym nie przeszkadza, nic nie powstrzyma fotografa przed uchwyceniem najlepszych momentów ! Wiem, że może gołębie nie są zbyt lubianymi zwierzętami, ale oprócz przyjaciółki, z którą szybko musiałam się dzisiaj pożegnać, nie miałam żadnego innego modela :P Jednakże jestem bardzo zadowolona z efektów mojej pracy. Zobaczcie sami i oceńcie. Zapraszam do klikania "Lubię to" bądź "Nie lubię tego" pod tym postem oraz do wyrażania swoich opinii w komentarzach. 
Miłego wieczoru, 
Weronika :)





1 komentarz:

  1. Gołębi nie cierpię wiadomo za co, ale rzeczywiście ładnie Ci wyszły :) Sama mam całą serię zdjęć z tymi ptakami na pierwszym planie :)

    OdpowiedzUsuń