2013-02-21

le ciel et le soleil

Dzisiaj chciałam pokazać Wam zdjęcia kilku pięknych widoków nieba oraz zachodu i wschodu słońca.
Pierwsze zdjęcie to widok z 10. piętra na zachód słońca na pewnym osiedlu w Poznaniu. Robione w lipcu 2012 roku.
Drugie z kolei przedstawia niebo, może jakąś godzinę bądź dwie po zachodzie słońca. Robione kilka lat temu.
Trzecie zdjęcie to słońce chylące się ku zachodowi, otoczone liśćmi. Zdjęcia robione pod słońce mają swój urok, tworzą taki refleksyjny, spokojny nastrój.
Czwarta fotka to wschód słońca, widok z okna mojego domu. :) Robione 3 lata temu.
A piąte zdjęcie to widok z okna mojego pokoju na niebo, które przybrało przepiękną, niecodzienną barwę - purpury. Nie jest może najlepszej jakości, ale kto powiedział że musi być idealne ? ;>
Zapraszam do wyrażania swoich opinii w komentarzach oraz klikania "Lubię to" - jeśli spodobał Ci się mój wpis lub "Nie lubię tego" - jeśli post nie przypadł Ci do gustu. :) Za każdy głos i komentarz jestem bardzo wdzięczna :)
Miłego wieczoru, W.






3 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia :))) Uwielbiam zachodzy słońca :) W tle swojego bloga (wiaracytatyrefleksje.blogspot.com) mam zachód słońca w Chełmnie. Uliczki były przystrojone z okazji zbliżających się walentynek, serduszkami, różami, przytulającymi się misiami ect. To w połączeniu z zachodem słońca dawało prawdziwie romantyczną atmosferę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia ;D
    http://wegetwicked.blogspot.com/ - zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. super zdjecia < zapraszam na mój blog o fotografii ;*

    OdpowiedzUsuń